Followers

Saturday, July 28, 2012

matrik gegurl. haha

:)
kini saya dah makin meningkat dewasa. tiada lagi gelaran budak sekolah.
now saya budak kolej. hehe. pergi kelas pukul 8 okay. bukan pukul 7.30 lagi. haha
jadual kat matrik memang pack gila. rasa macam takdek masa nak fikir benda lain selain dari quiz and test.
boleh dikatakan setiap minggu mesti ade ah. tepu lah kepala kita nak study.
tapi boleh kata duduk matrik ni best lahhh jugak. seronok bagai. 
macam2 manusia aku jumpa. hah. majoriti budak terengganu dgn kelantan lah.
ape lagi, mula lah belajor cara cakap diaorg. haha. tapi buruk sikit lah bila dgr aku yg cakap. :)
jadi sekarang aku nak sambung study. babai. :)

nota kaki: tutup lampu awal sikit eh. panas lerr

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

4 comments:

aliya atina said...

matriks mana tah? saya kedah :) !! serious pack !!

mun said...

saya ex matrix kedah :)
huehue

duniapadamataaku said...

matrik pahang. hehe

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/