Followers

Friday, December 2, 2011

hai. kita dah habis spm.


 senyuman lebar


hai semuaaaa..
sijil pelajaran malaysia dah habis dua hari yg lalu. last saya ambik exam pada tarikh 30nov.
rasa yang sangat seronok sesangatttttt.
lega rasanyaa bila dah tak perlu nak kecoh2 pasal soalan ape yang masuk exam.
atau pun takdek dah kecoh  pasal tak sempat baca itu dan ini. hehe. hilang beban belaka buat sementara ini.
tapi kan.
walaupun cuti baru je dua hari bermula, perasaan bosan mula menjelma *cehhh ayatttt. haha
rasa macam tak seronok bila tak sentuh buku. hehe.
plus saya rindu dekat kengkawannn saya. cehhh. :)
rindu dekat sekolah pun ade jugakkkk.  haih.
mesti tak percaya kannn?
kalau awok2 semua pulak rase macam mane bila dah habis spm?
kasi lah tahu.. hehe

so tak kisah lah macam mane pun kan. perjuangan untuk belajar belum tamat lagi.
cuma buat masa sekarang ni rasa lebih santai gituhhh. haha
nak bisik sikit ni.... pssss. SAYA BUKAN BUDAK SEKOLAH LAGI. hehehe.
sape2 yang nak ambik spm tahun depat semoga berjaya yeeeeeeee. :)

ps: senang betul rasa hati. hohohohoho. :)

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: