Followers

Saturday, September 17, 2011

selamat ulang tahun


muka pelik. haha. ni semua sebab nak pergi jumpa awak hantar hadiah tapi dengan tiba2 hujan pulak. saya tak tengok ramalan cuaca hari ni. haih.sedih la ni. dah pakai comel2 pun. haha. #maintain comel.
kesian kat awak kan tengah elok2 landing kat rumah saya pulak cakap nak jumpa bagai. bila awak dah siap, hujan pulak turun. rasa teraniaya tak ? haha. #saya tak kisah pun.
esok boleh bagi kan kan ? :)

okay kat sini ade ucapan sikit. bior lah nak ucap bnyak2 kali pun. Tak suka shadappp. :)

wahai kekasih ku mohd najrin bin jafri,
selamat hari lahir yang ke sembilan belas,
semoga hari lahir tahun ni akan menjadi hari lahir yang paling best.
semoga awak dapat berubah menjadi yang lebih baik
semoga awak dapat tumpukan perhatian dalam pelajaran awak.
semoga awak lulus dalam setiap peperiksaan.
semoga band awak akan semakin berkembang dengan pesat #haha
semoga awak dapat menjadi seorang anak yang baik.
semoga awak dapat mencapai cita-cita awak
semoga awak berjaya di dunia dan di akhirat.

umur awak sekarang dah sembilan belas tahun, lagi tiga tahun boleh ler mengundi. :)
dah besar kan awak, maksud saya dah dewasa lah. besar tak jugak. keding ooh keding.
awak kena pandai beza kan yang mana yang baik yang mane yang buruk tau.
jangan terlalu leka sangat. main je tahu. fikir mase depan ye sayang.  :)
saya sayang awak. saya tahu awak tahu kan? jadi tak perlu cakap banyak.

selamat hari lahir.


nota: iloveyou
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: