Followers

Sunday, August 14, 2011

you is the best thing i ever had.


i love you. tiga patah perkataan ni. bukannya perkataan yang kita boleh ucapkan pada sesiapa saje.
magic words ! yes. i love you adalah tiga patah perkataan ajaib.

my superman, i love you ! dan saya betul2 maksudkannya.
mungkin awak ada banyak kurangnya , macam tuh juga saya kan ?
jadi kita perlu saling melengkapi untuk jadi lebih baik dan hebat.
baru lah menakjubkan !
jujur, kadang2 saya menyampah dengan awak.
sebab tuh selalu maroh2. *hey, marahkan tandanya sayang. :)
terima kasih lah selalu ade biar pun saya selalu maroh2. meh nak smack sikit. *gerang. hee.

awak yang paling bagus untuk buat saya gembira
awak yang paling bagus untuk buat saya ketawa
awak yang paling bagus untuk buat saya bersemangat.
awak yang paling bagus untuk buat saya rase hebat.
awak yang paling bagus untuk buat saya menangis. * hehe
awak yang paling bagus untuk  buat saya sakt hati.
awak yang paling bagus untuk buat saya marohhh.
awak yang terbaik dari semua segii. :)

nota:  jangan bangga sangat bila saya puji awak sebabnya saya  selalu kutuk awak. *hee. jangan maroh.
thanks. :)

selamat menjalani ibadah puasa.

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: