Followers

Saturday, July 23, 2011

dull

sesuatu yang hebat apabila menjadi seseorang yang awak sayang.
sesuatu yang bagus untuk menjadi seseorang yang awak rindu.
sesuatu yang membangga kan untuk menjadi orang yang penting dalam hidup awak.

dalam hati manusia kadang2 tetap ada rasa ragu2.
bukan apa tapi mungkin sebab jarang diyakinkan.
bukan maknanya saya tak yakin dengan awak tapi entah lah. :)

risau.
ye risau kalau kononnya saya tak setanding si dia yang dulu.
risau jika si dia yang dulu lebih bermakna untuk awak.
risau kalau si dia yang dulu lebih awak sayang dari saya.
risau jika si dia tak pernah hilang dari hati awak.
risau kalau saya tak sehebat dia sebab saya tahu saya bukan siapa-siapa.
dan lagi risau kalau saya hanya bayang2 si dia.
kita semua tahu, 
setiap orang yang pernah kita sayang mempunyai kenangan yang tersendiri bersama kita.
takutnya saya jika kenangan tu masih awak kenang smpai sekarang.

malah saya sendiri tak tahu kenapa awak suka kan saya.
kenapa awak kata awak sayang saya.
dan paling penting kenape awak kata awak cintakan saya.
ye lah lagi pula kenape awak boleh lupakan orang yang awak sayang dulu, dan sayangkan saya ?
macam tak je kan .. mesti tak pernah lupekan dia bukan ?
awak pun tak selalu meyakinkan saya apa yang awak rasa.
mungkin tak sungguh2, tapi takpe.
saya boleh faham, bukannya nak kawin pun kan ? kan ? kan ? :)

entahlah. yang lain lebih baik simpan.  kan ? kan ? :)

nota: apa yang rasa , cuba biarkan. awak yang terpenting tapi saya tak tahu nak ckp mcm mana kat awak. :)

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

Virgo's Violet said...

pergh...mantap!! blh jd ssuatu yg kita xbaik utk kita, jd baik..n bnda yg kta asa xbaik, blh jd baik utk kita. :)

duniapadamataaku said...

ye virgo. :)