Followers

Monday, July 25, 2011

SUPERMANGGG !!

* hai. nama saya yenx. hee
haii. kat atas tuh jiwa saya. *cewahhhh. haha
nama dia supermanggg.
umur 99 tahun hehe.
saya minat orang yang tua2 ni. berpengalaman sikitt. HAHA

tak tahu lah ape sebab saya sayang si superman yang tak katang ni.
mungkinnnn..
saya sayang supermang sebab dia baik.. ehh takkkk.
saya sayang supermang sebab dia cool.. eh bukannn2
saya sayang supermang sebab dia henseng.. ehh tak jugak
saya sayang supermang sebab dia hot.. ehhh bukan laaaa
sebenarnya takdek sebab sgt pun nak sayang supermang ni sebab dia bukan hot sgt pun *kutuk. HAHA

mungkin supermang ni antara yang terbaik yang pernah saya jumpa.
walaupun tabiat buruk dia pakai spender kat luar.
okay mungkin tuh salah satu sebabnya saya sayang dia. (tipu. hehe)
tak kisah laaaa
walapun kadang2 dia nampak mcm busteng
walaupun dia koya, poyo, masam, busuk, gedik , mengade, lambat dan apa2 yang buruk sekalipun.
saya tetap sayang dia.
sebab dia terbaik ouhhh.
supermang ouh supermanggg. :)

nota: apa yang saya kutuk sebenarnya memang ade niat nak kutuk mu pun yenx.
jangan marohhhh. dok kacak nanti. :) Yenx adalah supermang saya.
sayanggggggggggg dia. heee. :)
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: