Followers

Tuesday, June 28, 2011

membesar. :)

hai. nama saya norshafawati binti azizam. umur saya 17 tahun. lahir pada tarikh 15 feb 1994 di hopital tengku ampuan afzan (htaa).
saya bersekolah rendah di sekolah kebangsaan wira, kuantan. saya mendapat 5A ketika upsr.
kemudian saya bersekolah di sekolah menengah abdul rahman talib, kuantan (smart) sehingga tingkatan tiga. saya mendapat 7A1B ketika pmr.
dan saya sekarang bersekolah di sekolah menengah paya besar, kuantan.
saya akan menduduki spm pada bulan november ini. doakan saya. :)

gambar dibawah adalah saya ketika kecil dan membesar sehingga menjadi seorang gadis. :)
terima kasih emak dan ayah ! :)








nota: dah besar kan saya ? sekejap je rase. memang tak percaya. ciptaan ALLAH. :)

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: