Followers

Friday, May 13, 2011

kawan aku

okay. ini kawan aku. kita mula dari si cantik itu ye. namanya yusrina. ye kawan baik aku. penyeri hidup aku, pembantu peribadi aku. hehe. semua nya dia lah. yang lelaki kacak disebelah dia itu adalah kekasih hatinya. bernama zarul hakim. ye dia kawan saya juga. kami satu kelas. mengambil aliran sains. kononnye mungkin akan menjadi doktor suatu hari nanti. doa2 kan lah. :)


hehe. tgk mate tuh. bulat. geram aku. hahaha. yang cantik ini nama dia syairah. :) pendengar yg baik. pemberi nasihat yang baik. ala nama pun kawan norshafawati . jadi mestilah semuanya baik2 belaka. dia single. jadi sapa yg nak mengorat. sila lah berhubung dengan saya. tapi rasanya dia ini tak lah available. dia mengambil aliran akaun. mungkin akan menjadi akauntan yang berjaya. :) semoga berjaya kawan.

okay. yg perempuan tuh kawan saya. nama pnggilan dia tyra. dia agak kecoh dan baik. HAHA. 
saya kenal dia dalam group blogger. dia amik aliran sains same goes with me la. hee. yg lelaki sebelah dia tuh. adalah kekasih hati dia. :) kepada mereka kat luar san harap maklum ye. :)

nota: mereka semua adalah sebahagian dari kawan2 saya. ada ramai lagi tapi almaklum lah, kalau nak menulis sampai esok tak sudah. lain kali mungkin ada gambar2 mereka pula. kepada yg membaca marilah kita mendoakan kejayaan satu sama lain. :)



dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

4 comments:

cik tyra ! said...

aww ! aww , sweet laa dear , btw tyra sayang shafa . mmuahhh .thanks for this entry yaa (:

Syai said...

pandai sangat awokkkkkkkk. edit je tuu ye para pembaca.
Thanks neway.

duniapadamataaku said...

tyra. hehehe. ye2 no biggie la.

duniapadamataaku said...

syai. haha.
mereka tahu tntg itu.
tapi kalau betul pun comel gk tuh. haha