Followers

Thursday, May 12, 2011

exam is good !


aduii. exam dan exam.
exam is good. acc, really good !
but masalahnya disini untuk membaca buku.
jujurnya aku rela periksa sepanjang tahun tanpa perlu belajar.
sebabnya bila belajar , akan ada lah kerja sekolah.
dan bila ade kerja sekolah , aku pun tak siap.
dia macam chain rule la. dalam add math ade belajar ye kawan2.
damn subjek yg aku sangat lemah adelah sejarah.
sejarah satu subjek yg sangat best sebenarnye.
masalhnya disini setiap kali aku nak baca buku.
mata aku akan kuyu dan mula mendapat mimpi yang indah2.
inilah masalahnya. betul2 dugaan la.
kepada yang membaca, sila doakan saya berjaya dunia dan akhirat.
kepada yg sama menghadapi ape yg saya lalui.
sama2 lah kita berdoa agar berjaya menempuhnye. :)

nota: study is better then work.,
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: