Followers

Sunday, March 27, 2011

kejap je

yusrina. saya tinggalkan awak kejap je la. tak lama pun. zarul hakim kan ada. nanti shafa suruh dia duduk dengan yus je. okay? lagipun nasrul dengan yo pun ada bukan? diaorang teman awk la nanti. :)

dan disini saya tinggal kan wasiat utk awk.

  • tolong ambilkan kerja sekolah untuk saya ye.
  • belajar betul2. msti fokus (aku nasihat mcm mak la pulak. haha)
  • dan untuk addmath, cuba fhm betul-betul ye. (sebab saya nak mntak awak ajarkan balik)
  • tabahkan hati anda bila rase sunyi. ( hehe. mengada)
  • apa2 yang penting yus msti cakna tau. then nanti bagitau shafa ya.
  • jaga diri baik2, rehat jangan tak makan pulak
  • shafa mintak maaf lau ada buat salah( aku ckp mcm nak mati la pulak padahal pergi camp je )
  • tolong jaga my duda ye. hahaha.
  • SAYANG YUS SGT !
nota: belajar elok2 yus. haha. :P
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

yusrinayusof said...

haha, okay. perintah dijunjung.

nota: take care, love you too :)

duniapadamataaku said...

haha.. :)