Followers

Wednesday, March 9, 2011

ingat niyh?
 ingat tak waktu ni? (ok mungkin tak sebijik mcm ni)
mungkin kau da lupe kot.. mmg rendu.. mungkin kau da tak rendu. ye mungkin dah lame.
tapi ape boleh buat kalau aku tak boleyh buang kau dari otak.. bukan senang. sgt susah.
tapi tak mustahil bukan? tapi entah lah.
susah nak kata.setiap yg pernh ade dekat hati kita msty susa utk kita lupekan..
masing2 ade kenangn tersendiri.

kawan: ape mudah kau lupakan teman sejiwa kau yg dulu ?
aku: entah, mungkin ye mungkin tidak.
kawan: kau bagi satu jawapan je boley tak ? 
aku: mungkin susah kot
kawan: mungkin ? kot ?
aku : aku tak pastila,, kau ni pun
kawan : aku sedih
aku : kenape ?
kawan: susah aku nak lupakan dia
aku : sudahla. lupekan je. da akhir, takn leh mula
kawan: tapi dia bagi harapan kat aku dan aku syg dia, aku tahu dia juga sama
aku: kenape kau kate macm tu?
kawan: aku nmpk dari mate dia, dia lyn aku mcm dulu, ok mngkin ta sgt, tapi aku tahu.. aku rase
aku: aku rase dari kau serabut2 mcm ni, baek kau lupekan
kawan: aku taknak ! aku nak dia !
aku: degil la kau,, ye la,, aku doa kau dapat.. :)
kawan : pasti boleyh! akukan hebat ! :)

nota: ape boleyh yang da berakhir di sambung kembali.. aku rase susah..tapi tak mustahil kan? :)




dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

Raji berkata said...

owh yker.. siannya kwn kau tuh
yea semoga dia tabah dan dia djodohkan dgn org yg dia nk tu ataupun dgn yg lebih baik
amin.. ;D

sukehatiaku said...

amin ! :)