Followers

Sunday, March 20, 2011

holiday is over !


masaa untuk sekolah! tidak. kenape kene sekolah balik? sudah seminggu tidurku lena. tidak digangu dgn sesi persekolahan. dan kini sekolah bermula lagi. dan kerja sekolah aku? aduh. dekat mane pulak tempatnya?
aku lupa. malas. malas. malas. dan malas. aku nak tidur dan bangun lambat. tak boleh ke sekolah bermula pukul 9 pagi ? aduh.. badan aku perlukan rehat. aku lemah. sakit. (kononnya lah) HAHA.. okay . sudah jangan merungut. sekolah tu tempat menimba ilmu. rajin okay norshafawati binti azizam. jangan merungut. smileee. :)

nota: pada manusia2 yang bersekolah. yang masih sedap bercuti. sedar2 lah. cuti dah tamat ye. siap2 kan lah kerja sekolah tu kerana kita taknak masuk bilik pengetua. :)

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

4 comments:

♥cOkLaT sTrAwBeRrY♥ said...

huuhuuu....ta bersemangat lngsung na g skOla lolx!!homework byk ta ciap g neh!!:'(

duniapadamataaku said...

:)

Cik Yana said...

Hahaha~ selamat kembali ke sekolah :)

Entry terkini: Olahragawan Negara bagi :)

duniapadamataaku said...

haha. ye2