Followers

Friday, March 11, 2011

expresikan perasaan anda

rase sayang, rase kasih, rase cemburu, rase rendu , rase marah, kadang2 kene diexpresikan..
jgn simpan dalam hati buat pekasam.
kalau simpan mcm mane org nak tahu.
kalau dapat rase pun kadang2 org tuh boleh confuse ,
dea niyh mint aku ke? ke aku yg perasan.. bhaha
ye la. cuba fikir ye. kalau perasaan itu tak diungkapkan. pelbagai masalah akn berlaku.
cube bersifat berterus-terang.
dan tak dinafikan ramai org berfikir bahawa perbuatan lebey baek dari ungkapan.
tapi kadang2 ungkapan itu penting. kalau perbuatan itu disalah tafsirkan,
disitu akn berlaku misunderstanding. dan pelbagai tragedi akn belaku.. * hiperbola ni.. bhaha
jika kita syg seseorang itu cube lah lakukan ape yg terbaek utk mereka.
cube fikir ape dea selalu mengalah utk kita?
dan cubela lakukan begitu juga.. agar mereka lebey rase dihargai. kerana dirimu begitu berharga

nota: expresikan perasaan anda, agar mereka yg disayangi terase dihargai..dan jgn berlebey juga,
kerana mereka mungkin tertekan. cube lakukan sebaik mungkin.. :)


dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: