Followers

Wednesday, March 23, 2011

dan yeah ! addmath saya dapat A1 !


hahah,, percaya tak ? percaya2 kan lah. haha.. tapi soalan exam kali ni bukan yg macam exam spm tu.
just jawap paper 1 je. biase ade paper 2. kali ni takde. haha.
tapi tak kisah la. yang penting lulus dan extranya dapat A1 pulak.
dan kalau aku tak lulus pun sekurang-kurangnya dah usahakan?
senyuman sampai ke telinga. :) sangat gembira.

tapi yang menduka citakan beta, sejarah beta hanya dapat 42. tidakkkkk ! macam mane boleh serendah itu?
tak pernah aku mendapat sejarah serendah itu.
dan jawapannya kerana saya membaca tetapi tidak menggunakan otak. haha.
salah sendiri juga bukan ? takpelah. lain kali tak buat dah macam tu. :)

nota: dan saya akan buat sebaik mungkin . :)
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

10 comments:

miss keila said...

tahniah adik..;)

duniapadamataaku said...

hehe. :) tengs. :)

Marquis Faizal said...

ini budax byk pandai lah~~

kocix! said...

untung arr...
tahniah dik..

Henry Zackery said...

tahniah, semoga awk semakin cemerlang lagi :)

10 Remaja Popular Dunia

duniapadamataaku said...

haha. tidak la pandai. nasib je. :P

aNNa maRdHiaH said...

tahniah dik . bijak2 ! Akak tak penah dpt A dlm addmath . derm! anyway,follow sini . follow akak balik k . gud luck dear .

Faizal said...

congrats! ;)

Anis | Jeje said...

babe ! kamu superb lahh syg ! keep it up okay ! (: LoveYou !

duniapadamataaku said...

hehe..tengs sumee. :)