Followers

Sunday, March 13, 2011

ceritera: part 2

ape yg ingin diluahkan oleh seorg gadis kepada org yg disayangi..


macam yg aku katekan sebelum ini.
aku hnye ingnkan kau , kau dan kau. lelaki yg benar2 jujur terhadap aku,
yg akan cuba memberikan yg terbaek dlm ape yg aku inginkan walau dalam keadaan ape sekali pun.
aku inginkn kau, lelaki yg selalu mengingatkan aku bahawa aku adalah gadis yg tercantik dimata kau
walau dlm keadaan seburuk ape pun aku dan yang menghargai aku seadanya aku.
aku juga menginginkan kau, lelaki yg selalu ade disamping aku saat aku berada dalm keadaan tidak terkawal.
bukan lelaki yg hanya akan mengiakn ape yg aku kate, atau menghmmkan ape yg aku kate.
hanya kau dan kau yg aku mahu. lelaki yang berani menyatakan ape yg ade dihati kau walau dlm keadaan ape pun , walaupun aku bersama lelaki lain kau ttp kehadapan dan berkata bahawa aku adalah mlik kau.
dan aku sebagai seorang gadis bukannya hanya ingin jatuh disebarang tempat,
tetapi jatuh aku adalah jatuh cinta. jatuh cinta terhadap kau, lelaki.
apa salah aku ada harapan yg sebegitu besar ?


percayelah. tiada seorang gadis pun didunia ini inginkan lelaki yg hanya ingin  memainkan perasaan mereka.
dan jika kau berniat begitu. jauhilah aku kerana syg aku bukan mainan .

nota: ini hanya lah ceritera

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

9 comments:

Efipurpleshine said...

akhirnya...ade jugak smbungan n ending....huhuhu...best2....

cntai diri kita dengan sepenuh aty da ikhlas menyayangi...cinta sememangnya bukan mainan...

like it...

along msti x sbr nak bce nie..

sukehatiaku said...

hehe.. tengs, syg kaka ! :)

Raji berkata said...

semoga kau dpt lelaki yg kau idamkan amin ;D

sukehatiaku said...

haha.. amin. :)

Anonymous said...

Nice blog check out my arcade site!

[url=http://blackpenguin.net]free games online[/url]

DaK CoMoT said...

pewwiiitttt......suka gilaa.....^_^

sukehatiaku said...

hehe.. tengs2..:)

yasuke yinzuma said...

waah! best entry ni! hoihoi! thumbs up :)

sukehatiaku said...

hehe.. tengs ! :)