Followers

Sunday, March 13, 2011

ceritera : part 1


ape yg ingin seorang gadis luahkan kepada org yg dia sayangi.


aku inginkan dia. ingin ada dekat aku. aku ingin dia sahaja tiada yg lain. ye. mmg aku degil. cukup degil.
jadi ape aku kesah ? yg aku tahu hnye dia. dia dan dia. bila bukak mate aku inginkn pnggilan dan ucapan selamat pagi darinya. bila mlm aku inginkn dodoian dia sehingga aku lena. dan tika mimpi aku ingin dia juga yg muncul menjadi peneman aku. semuanya hanya dia. tapi layak ke aku ? ye sudah tentu,, aku tahu AKU HEBAT.
*angannya seperti puteri yg hanye ingin dibelai dan dimanja, tidak ingin disakiti.
salahkah aku jika hanya ingin disayangi ? salah kah aku jika hanya inginkn dia ?


aku ingin kita seperti mereka. inginkan kita hanya ada di dunia kita. penuh dgn musim bunga dan luruh.. dan mungkin kadang2 sedikit musin panas tika hadapi masalah.. ingkinkn kau menjadi selimutku tatkala musim sejuk.. ape itu salah ? ape itu tak mungkin ? kau tahu sayang aku pada kau banyak mane bukan ? dan aku benar2 maksudkn nya..


dan aku tahu ia semua sgt typical.

nota: ini adalah ceritera..
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

12 comments:

farhanny said...

lawa a gamba :)

sukehatiaku said...

hehe.. tengs ! :)

Syahirah Suhaili said...

taman hati sedang berbunga yer :D

sukehatiaku said...

hehe.. tidak la juga. :)

Aryes Coulborn said...

aik? tamat cmtuh ke jer?

Efipurpleshine said...

best2...entry yg menarik..cpt2 post yg part 2..maw bce lg..

sukehatiaku said...

hehe.. mmg la tamat mcm tu je...
tak habis lagy kan...

sukehatiaku said...

efi.. tengs.. hehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

waiting 4 part 2 plak! (^^)v

sukehatiaku said...

hehe... waitng yaw.. :)

Raji berkata said...

bler baca entry ni rasa xsabar lak nk kawen =.=

sukehatiaku said...

hehe.. ye2 ! cepad2 kawen.
elakkn maksiat. haha