Followers

Monday, February 14, 2011

bufday da nk tibe !!!

wah.. seronok ! aku da makin tua.. HAHA..
kepada pokcik yg asyik tnye ape aku nk mase bufday nnty buleyh bagi aku ni takk ??

boleyh ?
ok.. aku tahu kau belum buleyh.. emm.. buleyh kau bagy ni ?

aku nak satu
oke.. aku menagarut.. aku tahu tak boleyh

yg ni boleyhkan ??
jgn ckp tak buleyh la.. tak mahal mane pun yunk... ari tu aku da nak beli da.. tapi tnye size.. da habis..
mklumla.. nak raye kan.. so aku beli pattern lain... tapi aku mmg nk yg gini la.
hmm.. aku bg hint kaki aku saiz 5 TAPI kadang2 berubah jugak jadik kau kene bawak aku la... HAHA
tapi aku tahu kau sibuk kan ? bnyak bnde lagy penting

yg ni msty buleyh kan ?
jadik yg ni msty buleyh ? tak perlu bawak aku. duet pun cukup tapi susa nak carik.
kau baik kan? pergi la carik2... tapi lau bz sgt tape laa...


jgn ckp yg ni tak buleyh !

yg atas kau tak buleyh bagikan? yg ni msty buleyh.. kan? kan? elmo ni senang je nak dapat..
jgn ckp SUSA!! carik smpai jumpe.. lau tak aku sepak bontot kau..if ta...


yg ni msti ok kan ?

JANGAN CAKAP YG NI PUN TAK LEYH BAGI! SMACK DOWN KUNK !!! GRRR~
aku nak bnyak2 ehh ! HAHA(mcm setan da..)


nota: acc, bnde2 kat ats ni hnye wat sedap je.. ape kau nak bagi , bagi la...
if juz wish pun aku tak kesah.. :) (aku kan baik, bukan pedendam)
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)