Followers

Friday, January 21, 2011

p.e.n.a.d

*mane kau ?
lemah.
*tunduk tgk tanah..
manee kau ? penad aku tnggu...
lamenye kau ambil mase utk dtg wahai bakal boyfiee ku...
ape mungkin kau terperangkap dalm traficc jam ? atau kapal kau bocor hingge tersadai diplanet  lain ?
atau kau lupee akn janji kite nak bertemu ?
hari2 aku tngu kau.. mlm2 renung bintang dgn harapan kau dtg dgn cepad..

sepi.
sunyi.

aku call kau tak dapat ? ape mungkin fon kau jatuh mase nak berlepas dari kapal ?
atau fon kau kene rendam dalam air?
mane kau ?
ape kau nak aku tgu hingge berjanggut dan beruban ?
lamenyee... kalau begitu mungkin takan ade zuriat.. ape kau mahu tiade penyambung generasi mu ?
lamenye kau ambil masee...

tak ape aku tnggu kau lagy.. kau ambbil la mase berapa lame pun..
aku tetap tunggu.. jgn risau aku ta lari manee..
tetap adee kat rumah.. (lau tak aku nak tinggl mane kan ? bukan ade duet nak dok rumah sendiri)
cepad2 ye dtg...
jgn sampai kau hilang alamat rumah aku atau kau lupa wajah aku dalam mimpi kau..

nota: ape aku mengarut ni ? (busan la)
aku tak tahu pun no. dea. malah name dea pun aku ta tahu. bhahahaaha.. gilo la...
tape2.. buad sesiapa yg rase dia adalh orgnye cepad2 la ye.. jgn buad aku tgu lamee2... penat la weh.. sakit badan ! bhahahahahahaha
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: