Followers

Friday, January 28, 2011

p.e.n.a.d # part 2

* :)
*tgk atas
*pandang langit mendung
kau..
mane ni ? masih tak mucul2..
aku tgu kau lagy ni..
dari musim tengkujuh nak mula reda dan hingga sekarang stat hujan balik..
penerbangan kau tertunda ke?
berape lame lagy aku kene tgu yee?

aku kosong sgt..
kosong mcm kertas A4.. ta de warna ..
lame lagy ke ?
kau tau.. aku bosan sorang2..
sume bnde kene sorang..
aku sakit pun sorang2..
kalau ade yg mengacau pun tu bukan kau..
mungkin aku tak tau kau yg mane, tapi aku dapat rasa..
mereka dan mereka bukan lah kau..

nota : dtg cepad ye.. kaki aku da lenguh tgu kau..
mcm mane aku nak tahu tu kau ye? name kau aku tak tau, suara kau aku tak tau, muka kau pun aku tak tau,,
arhhhh.. aku tau ! aku buleyh rase.. sebab aku ade HATI..
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: