Followers

Saturday, January 1, 2011

2010 > 2011

permulaan baru.. 1/1/11.. angka yg sgt cntek.. bile mulae tahun baru.. org akn stat bertanye ape azam tahun 2011.. hehe.. mcm2 azam akn terkeluar.. ape azam korang ekh ? hehe... ape2 pun aku mmg nak study elok2.. mklumla nak spm kn..


1. aku nak belaja sungguh2....  aku nak jadikan buku2 tu teman hidup aku..  ye ! teman hidup .. aku mahu kawen dgnnye bile berjaye nnty.. :)
2. aku akn utama kn Yang Diatas sebelum ape2 hal.. ye itu sgt penting..
3. niat aku msty betul sebelum g skola.. utk belajar..
4. nak berhnti dari keja full time aku.. pemalas !! im quit!! da taknak da.. tolong la...
5. rezuk aku kene sentiase meningkat !!
6. jgn asyik on9 je... lupekan fb lupekan blog shafa !! 
7. aku syg fom 4 aku. hope fom 5 lebih bagus dari itu...


moge tahun 2011 ini kite akn berjaya mencapai azam masing2... dan berubah menjadi lebeh baik dari dulu.. :))




dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: