Followers

Friday, December 31, 2010

welcome 2011 !!

dipinjam
 wahhh !! sekejap je rase tahun 2010 ni aku lalui.. tiba2 da tahun 2011... makin ary makin tua aku.. hahaha..
debar giler2 kot.. da nk spm da.. tidak ku percaya la.. walaweyhhh...!  lau boleyh aku nak melekat je kat tahun 2010 ni kuat2 gune gam gajah.. lau tak kuat lagy aku gune gam paip.. hahaha

byk kenangan manis kat tahun 2010 ni.. ade jugak yg pahit la.. tapi 2010 sgt indah.. susa nk lupekan.. tahun honeymoon la katekan... hhaha... selamat tahun baru aku ucapkn pada semua walau pada dasarnye umat islam telah pn membuka buku baru pada awal muharam.. ape2 pun yg baik kita teruskan yg buruk kita jauhkan..




dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: