Followers

Saturday, December 4, 2010

if you love someone , let he go . If he comes back to you , he's yours forever

hurmm... petang ni hujann... mcm rase aku sekarang,, mungkin bintang cerita pada langit tntg kisah aku..
tntg perbualan aku dgn nye pada mlm2 hari dan akhirnye ptg niyh langit menunjukkn rasa simpati dgn menitiskn air mata dan membasahi bumi dgn air matanya..

wanita pasangannye adalah lelaki... kadang2 ade lelaki yg tak boleyh kita milikinye... walau kita syg kita cnte dan dia juga begitu tetapi bile bercinta semunye tak sewaktu sebelumnye,, jadi lebey berkawan dari bercinta... tapi ape gunenye berkawan dan saling suka tetapi tak boleyh memiliki.. mungkin belum msenye....

tetapi ade juga lelaki yg tak berani mengaku dalam hatinye.. jika cnta jika syg kenapa tak cuba nak pertahankan.. mungkin betul kate pepatah uh if u luv someone, let he go. if he comes back to you, he`s yours forever..

jadi aku lepaskan semuanye,, bia mereka tentu kn ape yg mereka nak.... jika ade yg dtg dia la milik aku....



dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)