Followers

Saturday, December 4, 2010


hati aku sakit sgt
hati aku tak cukup katang
hati aku menangis kuat2
hati aku parah sgt

hati aku hilang ubat
hati aku kena tsunami
hati aku macam kaca
hati aku mudah retak

airmata da berlambak mcm bnjir bah
air hingus da berbaldi mcm tadah air hujan kat atap bocor
air mandi tak basah walau nak dekat 20 kali aku cuci muka
air tangn belum masuk trachea dari semalam

air hujan da turun lebat2.... (musim tengkujuh)
air kolam penuh tak melimpah
air terjun tak penah habis2
air jamban ditambah2 takat uh jugak,,,

aku tak marah
aku tak halang
aku tak benci
aku punya hati

aku kate kau boleh pergi
aku tak kisah
aku takkn mati
aku cuma sakit......

sakit ditempat yg digelar hati..

P/S: utk kau yg teman aku bila aku perlu seseorg, terima kasih.. aku tau ape yg ade dalam hati kau sekaramg


dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: