Followers

Saturday, December 4, 2010

end..

5 month 3 week and 2 days.. arhhhh.. now de ending.. finally... HAHA
engt an lme lagi rupenye sekejap jeee.... emmmm....  nak ckp ape ekh.. rase mati otak... otak berhenti brkir tak tau ape yg jari patut tekan agar terbentuk satu ayat dan akhirnye menjadi sebuah cerita yg dibace oleh manusia2 yg singgah kat blog niyh...

emmm.. rase ape kat hati ye... mungkin tak rase ape2... emm.. ye la bile kali kedua jadi bnde yg same,
otak rase stuck,,, hati rase kosong... mungkin ade yg kate syg kate cinte kononnye la.. ape mungkin tu betul ? atau sekadar nak luah ape yg selalu dikatekan bile lelaki bertemu dan berkenalan dengn wanita ?

hmm.. mungkin ade yg tak fhm ade yg tak dapat ape yg dimksudkn tapi kadang2 semua bnde tak perlu diluahkn secara terus... gunakan akal yg diberi utk memahami isi yg tersirat dlm ni..



dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

6 comments:

Fatah Mokhtar said...

appa ! kau putus dh ke dgn sitta ?

sukehatiaku said...

hehe,, ye! ( dgn bngge )

Fatah Mokhtar said...

nape plak???sape mintak?

nashoo said...

sedih2...turut simpati..

yusrinayusof said...

atoi~dear,macam mane boleh jadi itu macam?

sukehatiaku said...

hehehe
bub deagil
ego.. haha