Followers

Sunday, December 12, 2010

aku yg agak baru

hah.. sekarang aku , norshafawati bt azizam da laen sedikit dari dulu..
biase la manusia kadang2 perlukan perubahan.. sampai bila mahu duduk ditapuk yg lame kan.. perubahan ni bukan melambangkan bahawa aku ni seorang yg sgt baik.. terpulang pada mereka semua untuk menilai. aku cuba sedaya upaya aku untuk merubah diri aku.. aku seorang manusia yg agak sukar nak berubah , tetapi aku akan cuba la.. mmg sukar untuk berubah secara drastik tapi yg mcm aku katakn tadi, aku cube...

mungkin akan ada yg kate macam2, tetapi nak buat mcm mane kan mulut manusia ni kita tak leh tutup jadi biarkan mereka utk bercakap ape sahaje.. mungkin sekarang aku da berubah dari segi pakaian tetapi tak semua la ade juga separuh tu masih maccam dulu.. tapi mcm ape yg aku kate tadi aku cube...

perangai aku pun rasenye masih macm dulu mcm budak2, gedik, mengade, hehehe.. tapi aku akn cube la utk ubah semua tu... doa kn la moge aku tak tutup buka.. :))

* tak cantek .. (Aku tau)




dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: