Followers

Saturday, November 6, 2010

untuk awk yg saya cinta sekarang,,

hey kamu yg tgh bace niyh ! yes.. kamu,, hah! sedar tak im fall in love you la ngok ! tau tak saye syg kamu sgt3.. sedar tak ?? ke kamu rabun ?? or bute ekh ? advice from saye, lau kamu rabun pergilah jumpe pakar sakit mate uh... sebelum jadi lebey kritikal sampai er tahap gaban.. awk menyusahkan saye je... susah tau bercinte dgn org rabun a.k.a bute..  menyusahkan !! hah! dgr sini saye ade cer na bgtau awk.. kisah benar niyh!! hayati citer ni betul2.. jgn gelak plak! bace ngn penoh feel tau .... lau tak saye smack down kamu ! grrrrr~

dulu saye ade sorang pkwe.. dea baek la sesgt, kachak, hensem, cute, sporting , lawak.. senang cter lengkap la pakej dea ! mule2 hubgn kite org ni bejalan dgn lancar ,, hah ! macam pakai minyak pelincir shell tau !! baek punyeee... tapi lame2 heih sumenye berubah,, mklumlah duni makin maju semua org kene berubah ... well its gud to change tapi masalhye biler berubah agk2 la! makin menyakitkan haty tau ....

dulu seblum cple n mase mule2 berkenalan ala bunge baru nak berkembang la katekn.. mcm2 yg dibuat.. mcm2 yg dijanji,, ayat power nak mampussss! leleh beb.... tapy lame2 hadoiiiii ape mau jady sume tak mcm dulu... antar mcg pun tidak.. jarang kot.. mcg pun nak tak nak ajeee.. ending mesty trgantung bub dia asyik tetidor ajee! tido la kononnye.. padahal awl lagy kot,,, entah2 buat projek laen ..
" aku je kene tinggal.. nasib2" .. sabar je kot bub fikir mungkin tak kritikal sgt.. hubungn ni msih boleyh bertahan lagy..

lepas tu,, dea buat agy perangai.. kalau kite ngajuk bukan dea yg nak pujok.. kite pulak kene pujok dea balik.. mmg leceh la... mase mule2 dulu boleyh je pujok walaupn dia ta pandai sgt memujok.. tapi kira okla sekurang2 nye dea pujok jugak... tapi sekarang hampehh ! pujok da la tak, menyakit kan aty lagy,, lepas uh kite pulak yg kene pujok.. ase mcm kite pulak yg terhegeh2 kat dea ! org je yg nak kene mengalah ape pn ta boleyh la.. pdhal dulu dea yg mntk caple, dea yg jnji mcm2.. hello!! "tanpa kau pn aku leyh hidupla" haha... (padahal aku tau susa kot ).. tapi org saba agy bub fikir mybe ni dugaan,, mane la ade bumi yg tak ditimpa hujan an.. so sabar je la!

then yg paling terok.... boleyh pulak dia layan gurl laen lebey baek dari dea layan org.. heh ! tak leyh blah la...
"mmg mencabar kesabran aku".. sedang an yg dea tgh cple niyh dea tak layn pun wat dun noe ajee...
mmg betul la ma cakap jgn pecaye lelaki 100% bub mereka ni lembut gigi dari lidah.. jnji manis na mampos... KENCING MANIS AKU !!

sekarang niyh bile saye da ade org yg saye cinte iaitu AWAK... dea dtg balik.. merayu mcm2.. ckp syg la cinte la wat so ever laa... HELLO!! "ade aku tnye er ?" ohh.. pliss la... saye da ade awk so saye tak nak pun dea,,, engt org ape ? mainan er ta reti hargai langsong !!

so untuk awk yg saye cinte sekarang,, do something la !!! jgn jadi mcm si dea niyh... aku cinte kau la !! so buad la yg terbaek utk aku ! okeeee!! fhmmmm????? lau tak fhm g jumpe doktor pakar otak.. then g cek otak kamu uh ye sygg ?? hehehe....


WITH LOVE,,,
shafa


dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

Cik Zatie !xora said...

bese ar boys..laen kali kne jual mahal cket walopon stil dlm peringkat pkembangan..ble die da bored, cmniy la jadi er.. :)

sukehatiaku said...

hehehe
yeah !! betul.. but relly hope takn belaku da ! HEHE