Followers

Monday, November 22, 2010

penink !!!

atoiii..
penat.. itu satu perkataan yg boleyh aku gmbr an.. atoii~ melayan kerenah sepupu2 aku ni..
mcm2 pangai.. da la ramai.. itulah inilah.. sebulan diaorg dok dekat rumah aku niyh.. heh ! mentang2 la cuti sekolah..
holiday habislah diaorg.. aku lak yg tak leyh holidaynyerr,, melayan diaorg ni..
heh.. asyik bergaduh ajeee... penink pale aku...

hah.. ni ade mase nak update niyh pun sebab diaorg tgh maen chess.. wahhh ! kecik2 agy da pandai maen.. hebat ! kalah aku.. haha.. tapi ni ade jugak sorang yg tgh menyelit kat aku niyh hah.. ngah buad muke kesian nak maen game.. heh ! budak2 niyh.. nakal sangat.. nak tgk wajah2 SUCI diaorg ? nah..  tgk la.. jgn sakit jantung pulak ! haha

safia

athirah

ariff


ain


ni lah wajah2 suci yg memennink kan kepale aku.. hehehehe

p/s: sabar mengahadapi dugaan.. HAHAHA



dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: