Followers

Thursday, November 18, 2010

chocolate cake !

haha.. semalam aku tgk mak aku buad cake.. so tibe2.. terdetik la dalam haty aku ni..
umur da 16 taun tak lame lagy nak masuik 17 taon.. bufday aku 15/2 tau ! so jgn lupe la nak bagi adiah ekh ! HAHA..  dlm umo yg dah menjankau 16 taon niyh,, aku rase aku memang tak berapa reti mask.. yg aku tau masak air, goreng telur, masak maggie kirenyer ok la.. lau aku kawen tak ade la laki aku kebulur,, tapi takan la nak makan itu je kot.. kurus kering la laki aku nnty..

so dgn rase simpati dan kesiannyer yg terdetik di hati ini, terbuke la haty aku utk belajar buad kek .. HAHA
beruntung laki aku dapat bini yg baik hati ...  jadi mule la misi aku membuad kek coklat !

akhirnye sesudah siap membuad kek ! hasil kek aku... sngt mmbnggekan ! hahaha.. mmg unik.. senget kot !
HAHA..

takape la yg penting aku mencube.. rase nye sedap.. cume rupenye tak berapa cntik la..
haha..

p/s: dunt jugde the book by its cover !


dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

nashoo said...

x tangkap gambar kek tu? nak tgok! ke dah ada dalam perut shafa?!

sukehatiaku said...

tak ade lah nasrul !
tape la len kaly buad shfa amik ! hehe