Followers

Monday, October 18, 2010

 
siapakah ?
bercakap tentang lelaki. setiap orang mesti ada pilihan yang tersendiri seperti aku (: masing2 ada idaman  mereka .

1) kurus n tinggi

2) klaka ! hehe

3) baik

4) pnyayang aka manja ! ( yg suke budak2 tau )

5) jujur . aku tak suke lelaki penipu !

6) pandai main gitar plus nyanyi !

7) fhm pangai aku aka slalu pujuk aku walaupon aku ngajuk ngade2 ! hehe gedik kot !

8) sempoi, giler2, otak sama mcm aku lah ! ade style trsendiri..

9) ade minat yg brbeza dri aku * so aku ley blaja bnde baru dri dea n dea pon leyh blaja bnde baru dari aku !

10) ade mini cooper or volkswegen sebijik ! paling ta pon vespa la.. hehe,,
      * so aku leyh sempurnakan impian aku naik dgn dia !

11) sentiase buat aku sakit hati tapi dia juge punce aku tersenyum !! cehhhhhhhh... haha

p/s : ini lah yg aku cari tapi aku tahu tak semua yg kita nak akn dapat. lagipun cinta tu buta. dgn sesiapa pun  kita leh jatuh cinta ta semestinya kene ade semua ini. mcm yg aku kate ini hanya impian .

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: