Followers

Friday, October 29, 2010

...................

emm....
aku pernah tnye kau dulu lau aku cacat kau syg aku agy tak,, kau kate ye..


tapi sekarang..


aku tnye kau lau aku gemok kau da ta suke ke ??
kau balik an semula soklan kat aku..
kau  kate "da uhh ? kamu na kapel ngan bdak cm bdak gmok???? "
mase uh hati aku teros rase laen..
kau tnye aku terase aku jwb tak..
kemudian aku tnye kau lagy lau aku cacat kau suke tak  aku agy..
kau jawab tak tau,,
tak dapat dibayangkan...
hehehe... mase uh haty aku rase laenn lagyy
ta dpt na kate mcm mane rasenye.. klaka kot ta penah rase mcm niyh


entahlahh,, penah jugak terlintas dlm pikiran aku... betol er kau mmg syg an aku ??
atau kau rase je kau syg tapi sbnrnye tak pon. ape kau kaple bub hnye utk ade sorg awek ??
hmm.. mungkin aku yg terlampau terasa.. tapi aku akn kple hnye dgn org yg btl2 syg an aku..
tak kire  ape adenye aku,,,, hari ni baru aku ase, tak ptt aku beri harapn yg trlalu besar pd diri aku..
dan aku ta boleyh syg kau lebey dary aku syg diri sendiri,, bub kau belum cukup2 yakin yg kau syg aku..
ape kau snggup mati demi aku ??? lau ye pun itu hnye cakap secara praktiknye aku yakin kau takan ...


keserabutan

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

1 comment:

Anonymous said...

Moving style. I would love to write that way.
Tapety na pulpit
Tapety