Followers

Thursday, September 23, 2010

pencuri hati....

hehehe.. wahhhhh... epyyy giler3 kot... hari niyh slepas 3 bln 1 mingu 5 ary akhirnye dye buat gak ape yg aku nak.. hehehe,,, suke giler3 bangang kott !!! ase mcm kaki ta jejak tanah uh... hahaha.. sekurang2 nye lau aku mati ta de arh terkilan nnty.. :)
hehe.. mmg aku ase na gelak ajeeeee.. dari kat skola sampai skunk niyh.. ta boleyh blahh arrhhh.. adoiiyaiii.. hehe.. tengs sayang !! '
tau tak... bile dgr ayt laz yg kau kate uh.. sumpahh!! ase na pengsan kot .. hehehe..
adoiii,
*aku syg kau, aku cinte kau, hehe ( malu niyh,,)

terime kasih bub hadir dlm edopt aku..
terime kaseh bub slalu buad aku ketawe wlaupon kdang2 kau punce aku nanges,,
terime kaseh bub buat aku bahagie,,
terime kasih bub kau saba ngn pangai aku wlaupon slalunye kau terase ngn ape yg aku kate...
terime kaseh bub kau nak aku jady awek kau, kalau tak mungkin aku ta ase bahagie mcm niyh..
terime kaseh bub kau selalu ade bile aku perlu an kau
terime kaseh bub kau syg n cinte kat aku...(aku ase larh bub kau selalu kate g2)
terime kasih bub kau curi aty aku...
TERIME KASEH UNTUK SEGALENYER....
muahhhhhh !

KAU PENCURI HATI AKU

dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: