Followers

Sunday, August 8, 2010

runsing!!!! aku ta tau na wat pe..sumenye serbe ta kene..ohh no!!!! aku tau edopt ini sesuatu yg sngat rumit..kadang2 kite tgk owg uh epy cgt3...tapy dlm aty dye sbnrnye sakit sanad..aty dye ancur macm coklet yg kene lenyek ngan train..hee..tapy an kadang2 ak tgk owg uh cedey cgt rupe2nye masalah dye keck aje...semua owg dalam dunie ni ade masalah yang tersendiri macam uh jugak aku..mase yg berlalu skrang ni begitu pantas sekaly..lau la aku ade kuase magis..sumpah wok!! akn ku berhenty an waktu ini dan kembali sepeti dulu..tapi sayang itu hanye angan2..

penat da aku pikir ape yg ptt aku wat untuk lupe an ape yg da terjadi..tapy ia terlalu susah..kadang2 aku pikir patut ew ak anggap ape yg da brlaku uh cume satu kesilapan dalam memilih?? n patut ew aku anggap memang aku hanye ptt kawan aje ngan dye?? taaa!! aku tau uh bukan satu kesilapan!! aku yakin sanad3!! aku btol3 ta tau nape susah sanad untuk buang dye dary aty aku..sebelom ak caple ngan dye,,jujo!! ak ta ske dye pon..kami hanye teman dan aku ta pernah anggap kami akan lebiyh dary itu..bagi aku mase uh dye hanye macam budak2 len..tiade yg istimewa tentang dye...ye!! mungkin dye miliki suare yg indah p uh langsung ta menarik minat aku..

tapy sumenye berubah kami semakin rapat..mase uh aku still anggap dye mcm teman baek..n aku syg dye mcam aku syg teman2 aku yg len..sumenye berubah pada 11 jun tepat 11.59 pagy..mase uh dye tanye aku.."emmmm,,, shafa,,,awk sudi ak jdi.....tman wnita ****???" serius mase uh aku memang fikir dye guwau..biase ar bgy aku laky mmg kuat men2 dlm hal mcm niyh...tmbh2 ag aku an rapat ngan dye...so aku pk mybe dye guwau..aku pon layan je la..mase uh aku bawu pas clash ngan bhrin..emmmm..rupe2nye dye ta men2...n kami habiskan waktu bersama..hari2 mcg, kol..even dye ta pernah tgor aku kt skola..mybe bub dye malu tp ta pe la...mkin lame aku makin syg dye..n syg uh mkin mendalam..n aku dpt ase dye pon syg ak kott...emmmm....
aku btol3 arap kisah ini akn berpanjangan..tapy na wat mcm ne...mase terlalu pantas sampai aku ta dapat kejar...serius kisah ini mmg pelik dan tersangat menyakitkan aku..

ye!! yg aku mmpu nanges,nanges,nanges,marah,merungut..aku mmg tersangat lembik n pengecut...lau boleyh ak na pergi kat dye dan cakap ' saye perlu an awk, saye syg awk..awk jantung aty saye...hanye awk yg buleyh uat saye bhgie..ta ew awk tahu tntg itu?? jgn pk ade owg dpt bhgie an saye...bub awklah pilihan aty saye .. dan tolonglah sedar..lau awk btol3 syg saye jadylah milik saye semule'
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

2 comments:

sumpit said...

cian kamu...kalu de pew2 yg bleh nasrul tolong bgitaulh

si gadis said...

hehe..
ye larh..
wc..<3