Followers

Friday, August 27, 2010

pagy uh aku engat kau...



pagy ini aku bangun awl cngt lbey kuang pkol 3 pagy..hehe.. sbnrnye ta leyh tido larh.. bile bangun aku terus keluar duduk dihadapan rumah.. sebenarnye aku berada di jay be .. uma makcik aku.. sedang aku duduk di hadapan rumah..aku ase sangat dingin... sejuk tapy seronok sangat... biasenye aku niyh penakot sikit na ddok kat lua sorang2 tapy pagy niyh tak pulak..ketike itu aku lihat ramai lagy hamba allah yg tidak tidor..masih banyak kereta yg lalu lalang di jalan raya..kemane agaknye mereke ingin pergy ekh?? hah!! mungkin na g kfc or pizza hut yg dekat tepy stesen minyk uh kot..heee~

emmm...aku merenung ke langit..aku lihat ade bintang..da lame aku ta merenung bintang.. wahh!! ade bulan... da lame jugak aku ta ambil peduli tentang bulan.. aku rendukan mereka! mungkinkh mereka merindu kn aku? hehehe.. tibe2 aku teringat .
ade seorang budak laky pernah bgtau aku kalau dye tgk bulan msty dye nmpk muke aku.. hehehe .. klaka giler bile aku engat balik.... lawak larh dye.. mgkin sekarang kami hanya kawan tapy aku rase dengan dye aku lbey sesuai jady kawan sahaje.. dye seorang kwn yg slalu ade dgn aku... selalu wat aku gelak biler aku ade masalah...kau terbaek la bro !

bile aku renung kembali bintang ... aku teringat kisah kite bro.. hehe..
aku engt dulu kau ta ske tgk bintang... tapy biler aku ckp aku suke sangat bintang.. tiap2 mlm kau tgk... ka tanye aku mase uh.. nape aku suke bintang.. aku kate aku suke bintang bub bile tgk bintang aku rase sgt tenang..ka gelak dan kau ckp bile ka tgk bintang tak ade pon muke aku.. jady bub uh kau lbey suke tgk bulan.. bub di bulan ade wajah aku.. hehehehe
aku suke jady kawan kau dary jady awek kau...hehe..aku harap kite kawan sampai maty keyh !!!
dah bace, komen la ye. tekan like sekali.:)

No comments: